Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Σοκολατένιο γλυκό με γιαούρτι






Δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως τρελένομαι για σοκολάτα...σε οποιαδήποτε μορφή της. Στο σπίτι πάντα υπάρχει κάτι σοκολατένιο....για ώρα ανάγκης (όπως συνηθίζω να λέω)!!! Προσπαθώ βέβαια να μην τα τρώω αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα. Ακόμα και έξω όταν βγαίνω προτιμώ να αγοράσω ή να φάω γλυκά σοκολατένια. 

Σκέφτηκα λοιπόν ότι πρέπει να βρω μια συνταγή που να περιέχει σοκολάτα αλλά να είναι υγιεινή και να μην έχει πολλές θερμίδες. Αποφάσισα λοιπόν να προσπαθήσω να κάνω μια σοκολατένια εκδοχή του γλυκού με το γιαούρτι που είχα ανεβάσει στην δεύτερη ανάρτηση μου γιατί το θεωρώ ειλικρινά από τα πιο εύκολα, νόστιμα, ελαφρυά και υγιεινά γλυκά που έχω δοκιμάσει ποτέ. Το αποτέλεσμα δεν ήταν απλά ικανοποιητικό, αλλά κατά τη γνώμη μου εξαιρετικό κυρίως από θέμα γεύσης. 



ΥΛΙΚΑ

Ένα πακέτο μπισκότα τετράγωνα ΠΤΙ-ΜΠΕΡ (αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Ολικής Άλεσης)   
2 γιαούρτια στραγγιστά light (έγω συνήθως χρησιμοποιώ διπλοστραγγιστά)   
1 ζαχαρούχο γάλα  
ξύσμα από 1-2 πορτοκάλια (προαιρετικά)  
χυμό από μισό πορτοκάλι (προαιρετικά) 
 1 1/2 κουβερτούρα (μαύρη κατά προτίμηση) 
βιτάμ



  • Λιώστε τα μπισκότα στο multi.
  • Λιώστε το βιτάμ και αδειάστε το στα τριμμένα μπισκότα. Ανακατέψτε με τα χέρια σας μέχρι να γίνει μια ομοιόμορφη μάζα 



  • Χτυπήστε με το μίξερ τα γιαούρτια και το ζαχαρούχο.
  • Προσθέστε το ξύσμα και το χυμό πορτοκάλι.

  • Χτυπήστε μέχρι να αρχίσει να "δένει" η κρέμα. 

  • Λιώστε την κουβερτούρα σε μπεν-μαρί.
  • Ανακατέψτε με μια σπάτουλα μέχρι να κρυώσει λίγο.
  • Προσθέστε σιγά-σιγά την κουβερτούρα στην κρέμα σας και χτυπήστε με το μίξερ για λίγο ακόμα. 

  • Φτιάξτε μια βάση από τα μπισκότα και από πάνω τοποθετείστε την κρέμα σας


  • Αφήστε στο ψυγείο για 3-4 ώρες να παγώσει.  

 TIPS

Εγώ χρησιμοποίησα μικρές ατομικές φορμίτσες για το γλυκό. Αν δεν έχετε μπορείτε κάλλιστα να χρησιμοποιήσετε πλαστικά ποτήρια μιας χρήσεως.

Η ποσότητα ζαχαρούχου που θα χρησιμοποιήσετε εξαρτάται από τη ένταση της γεύσης που θέλετε να έχει το γλυκό σας. Το ίδιο ισχύει και για την κουβερτούρα.Αν δεν το θέλετε με έντονη γεύση πορτοκαλιού, παραλέιψτε τον χυμό και κρατήστε μόνο το ξύσμα. Χωρίς χυμό θα διαχειριστείτε πιο εύκολα και την πυκνότητα της κρέμας!
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗ :)







9 σχόλια:

  1. Το δοκιμασα και ειναι τελειο, το συστηνω σε ολους να το δοκιμασουν :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια βραδιά δεν ήρθα και έκανες τα καλύτερα!!! Παρακαλώ να δοκιμάσω άμεσα, για να έχω ολοκληρωμένη άποψη και γεύση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάνθη φοβερό και πολύ εύκολο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KALO MHNA. EXW MIA APORIA. GIATI DEN APANTAS POTE STA SXOLIA MAS?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,

      Αγαπητέ φίλε/η πως να απαντήσω σε κάποιον ανώνυμο; Εξάλλου δεν με ρώτησες κάτι και δεν σου έδωσα απάντηση. Είμαι πάντα διαθέσιμη να σας απαντήσω σε οτιδήποτε με ρωτήσετε.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα.Επειδή δεν εχω δικό μου blog γράφω ως ανώνυμος.Μου αρέσει πολύ το blog σου και θα κάνω κάθε μερα μια βόλτα.
    Πιστεύω να σου αρέσει και η μουσική.Εγώ ακούω http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=809 www.offradio.gr
    Καλό μήνα
    Λεωνίδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάνθη μου καλώς σε βρήκα και σευχαριστώ πολύ που περασες απο το captain cook.
    Χαιρομαι πολύ που είμαι εδώ, εννοείται ότι θα σε παρακολουθώ και αυτο το γλυκάκι σου είναι πολύ του γούστου μου!
    Φιλιά πολλά κ ελπίζω να τα λέμε συχνά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σου μέρα και καλώς σε βρήκα. Πολύ ωραίο το γλυκάκι σου!!! Ελπίζω να τα λέμε συχνά... -:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή